dinsdag 1 mei 2012

Meetings and partings

Life is made up of meetings and partings, that is the way of it
Eind december plaatste ik een advertentie en ja hoor, er reageerden zowaar een paar dames, waarvan een me toch wel erg aansprak. Na een paar weken heen en weer e-mailen kwam het er begin januari van: Voor het eerst ontmoeten.  Meteen, bij de eerste knuffel, wisten we het: We kennen elkaar al jaren, maar we hebben elkaar alleen nog nooit ontmoet.  Soulmates!

We zijn nu bijna 4 maanden verder, 4 maanden onafscheidelijk geweest... maar vandaag toch wel afgescheiden. Voor een prachtige, leuke reden maar toch. Voor haar studie moet mijn lief 3 maanden op stage in Engeland, en vandaag hebben haar ouders, broers, zus en ik haar weg gebracht naar het vliegveld. 

Eerst van het weekend nog lekker verwennen, leuke romantische films, een heerlijk zelf gekookt drie gangen maal (onder andere een zalmterrine vooraf), en samen langs de familie op bezoek, helpen met inpakken en zo. Maar ja, de dag brak toch ook aan. Het was zwaar...emotioneel, iets waar ik niet goed in ben... maar ja, we zijn alweer een dag dichter bij de dag dat ze terug komt!  En ja, natuurlijk ga ik er nog een paar keer heen, maar toch.... maanden lang hooguit een dag of 2 a 3 uit elkaar, en nu zo lang... niet leuk!

Toch maar even vasthouden aan een van onze liedjes:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten