maandag 14 mei 2012

Allegaartje

Een blog van een paar dagen, want heb even niet gepost. 

Zaterdag heb ik weer eens geschoten, niet erg lang, erg veel, want ik blijf nog voorzichtig met het heen en weer lopen…en het ging beroerd, omdat het te lang is geweest…maar toch was het weer eens leuk! Ik moet het ritme er toch weer in krijgen of ik word nooit zo goed als deze kerel:

 

En zaterdag avond ben ik even op bezoek geweest bij de ‘in-laws’ (Ik weet dat dat pas correct is na trouwen maar vooruit). Iets afgeven dat deze week meegenomen wordt als zij naar mijn lief gaan, en gewoon even gezellig op de koffie.  Ook ‘s avonds nog even contact gehad via Skype met mijn lief, met ons allen, haar ouders, zij, de hond en ik. Altijd gezellig, al blijft het jammer dat de internetverbinding in Brighton niet zo goed is, waardoor we video meestal toch maar uit laten…

Qua gezondheid gaat het een stuk beter, ik merk net dat mijn enkel opeens ook dun is.  Er zat een soort bult rond dat ronde bot aan de zijkant van de enkel, maar dat is nu opeens ingevallen, was gisterochtend nog niet.  Ook heb ik al bijna een week geen last meer… maar ik houd de rolstoel op het werk nog maar even aan, om de rust erin te houden.

Voor de ‘omgekeerde heimwee’, het missen van mijn lief helpt een ding toch wel een beetje, comfort food.  Ik probeer het te beperken en dat lukt ook goed,  nog geen chocoladerepen, koekjes, snoep en dergelijken genomen de afgelopen weken.  Maar, vandaag toch maar wel iets lekkers genomen:  Chocolademelk, met een klein scheutje Baileys, een flinke dot slagroom erop, en daarop kaneel.  Zie foto:

DSCF2403

Nog een paar dagen en dan is het alweer weekend, en HET weekend, het eerste weekend als vrijwilliger bij het EK Archery! Ik kijk er erg naar uit, al word om 8 uur aanwezig zijn in Amsterdam nog leuk. Het zal een zwaar weekend, maar zeker een unieke ervaring!

3 opmerkingen:

  1. Alvast heel veel succes lieverd! En het was leuk om jullie even 'allemaal' (misten toch broertjes en zusje) bij elkaar te zien. Je bent een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig, Jos :) Wel leuk dat je steeds 'mijn lief' zegt, dat doet me denken aan het boek Hooglied in de Bijbel :) Wel lekker dat het beter begint te gaan met je been!

    Groeten,

    Jake

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja broertje, maar dat komt ook omdat we voor elkaar gemaakt zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen