vrijdag 17 augustus 2012

These floors are made for walkin'

Verbouwen, verbouwen, verbouwen.  Steeds meer word de flat die we hebben gevonden ons Thuis!  Veel werk, maar het is het zeker waard. 

Steeds meer muren zijn af, de aannemer is bezig om de muren die gevuld moeten worden te vullen, voor nu hebben we een gele gatenkaas muur van het voor behandelen door die aannemer: 



In de rest van de woning...  in het halletje bij de voordeur vond ik toen ik het oude zeil verwijderde een tegelvloer.  Niet heel erg mooi, en met veel verf vlekken erop... dus daar gaat toch maar de geplande vinyl vloer overheen.  


In de logeerkamer ben ik begonnen met het leggen van de laminaatvloer nadat het verfwerk af was:



En in de keuken vonden we een mooie tegelvloer die wel de moeite van het schoonmaken waard is:


En zo word het steeds meer ons plekje.  Vanmiddag en het weekend doorgaan met de laminaatvloer in logeerkamer, studeerkamer en gang, terwijl de muren in slaapkamer en woonkamer geverfd kunnen worden.  Als de slaapkamer geverfd is kan ook daar de laminaatvloer gelegd worden.  

En dan word het volgende week tijd voor de eerste verhuizing naar ons stekkie!  


4 opmerkingen:

  1. Toch spannend allemaal! Maar het gaat zeker goed komen =) En inderdaad, na het weekend kan de slaapkamer zeker geschilderd worden, en vanmiddag de andere wand in de woonkamer al, dus we komen steeds een beetje verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn ontzettend goed bezig! Ik weet zeker dat 't prachtig wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Jake en @Fried: Dank jullie, het wordt echt steeds meer af! Muren in de woonkamer gaan goed nu de aannemer klaar is, 1 muur eerste witte laag, en de korte muur al de echte kleur, de muur die de aannemer deed droogt wit op, dus hoeft ook maar een laag over heen... laminaat leggen gaat lekker door, en en en..

    Ach, nu gooi ik mijn eigen ruiten in, had mijn volgende blog kunnen zijn! :-P

    BeantwoordenVerwijderen