woensdag 10 oktober 2012

Veranderingen

Vandaag mijn eerste werkoverleg gehad met mijn nieuwe leidinggevende.. Ik weet nog niet goed wat te denken, wel zijn er wat meer dingen duidelijk geworden.. Voor zover bekend word het kantoor wat ik nu nog deel van mij alleen, wanneer die collega verhuisd.
Er is meer duidelijk over de werkzaamheden aan netwerk en serverruimte die eraan zitten te komen wat op zich fijn is... Maar ik geef toe, dat dat eraan komt had ik uit mijn gedachten verbannen als zijnde ongewenste drukte.
En in ieder geval al een wijziging aan mijn werk: een deel van het beheer van het telefoonnetwerk komt bij mij te liggen. Erg logisch, maar toch....
De nieuwe leidinggevende... Erg aardig, denk zeker wel goed om dichterbij te staan, zeker met die werkzaamheden en het telefoongebeuren maar toch... Heel erg wennen...

1 opmerking: